onsdag 6 augusti 2008

Bilstolen!

Idag var jag & pappa iväg till Brio för att köpa bilbarnstolen vi bestämt oss för...
Förra årets färg (vilket inte gör mig ett skit) för 1999 kr...
När vi väl kom dit och frågade om lite hjälp fick jag beslutsångest vilket resulterade i att jag ringde Mange och istället kom hem med en stol för 2999 kr :)
Och så nu på kvällskvisten hittade vi samma stol, fast 2006-årsmodell, begagnad på blocket för 1100...Och en andra för 800kr så nu kanske vi ska lämna tillbaka den första från Brio och köpa de två andra :) Får se hur det blir, jag är fortfarande lite emot begagnat :)


Denna är vi ägare till änsålänge iaf:

vad tycks?

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om de där begangnade snacket. Man vill ju att det bara ska vara ens eget barn som har lämnat sina spår i saker och ting.

    Jag funderar på en sista-minuten-resa i september, och du som är berest... Vart åker man?? Billigt ska de va, soligt & varmt.

    Kram Sara! www.boddanslilla.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! :) /Sara!

    SvaraRadera
  3. äsch, vad gör det om det är begagnat och fräscht?? Spara dom extra slantarna som blir över på ett eget bankkonto till Ellioth som han kan ha när han blir vuxen och ska plugga eller vad som?? många bäckar små... =)
    //Fia

    SvaraRadera