måndag 4 augusti 2008

inget intressant

jag är inte det minsta bloggsugen för tillfället,
kanske beror på att jag inte har något att skriva...
det händer inte så mycket när det regnar ute liksom.
idag har ellioth och jag tillbringat dagen i ljungsbro...
lillfisen har kommit på att han har en egen vilja,
skriker som om någon håller på att ta död på honom när det inte passar.
såhär ser det ungefär ut:
lillfisen ser att jag plockar fram mat, då börjar han illskrika för han antagligen kommer på att han är sååå hungrig och för att jag först måste ta bort lock och plocka fram sked. sen skriker han för att maten inte passar (han gillar bara morotspuré)...efter det får han efterrätt och när den sedan tar slut illskriker han.
älskar honom nog bara mer när han skriker, han är så söt då :)
för att inte bara gnälla på ahns illskrik så sov han middag med mig i 3 timmar idag, duktig kille :)

har beställt en canvas-tavla på ellioth idag,
längtar tills den kommer för den kommer vara så grymt fin!
behöver inte betala den själv heller för den får jag av mamma och pappa i födelsedagspresent...
ja, fyller ju den 12:e =)

nu ska jag krypa till sängs,
börjar bli sjuk tror jag...:(

natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar