tisdag 5 augusti 2008

Jag älskar dig

Vad är inte mer underbart än att vakna till sitt barns leende?
Det finns inte.
Idag har Ellioth och jag haft jordens mysmorgon,
bara massor gos & bus...
Lillkillen har börjat pussas också,
han öpnnar munnen det största han kan och så vill han att man ska pussa honom så det smackar i hans mun :)
Mina känslor för den killen ryms inte i ord<3

Nu ligger han och sover,
och jag längtar efter honom.
Man blir lite knäpp som mamma... :)

Har fortfarande jordens huvudvärk och näsan är helt igentäppt (mer än vanligt då vill säga) och jag börjar få ont på skinnet...Suck. Sånt som kommer med hösten va?

Håller på att leta ny bilbarnstol till Ellioth och det är inte det lättaste kan jag säga. Vi behöver ju liksom två egentligen, och två sprillans nya håller inte riktigt vår ekonomi för. Samtidigt vill jag inte att Ellioth ska sitta i en gammal skitig som någon annan unge suttit i:)
Hade hittat en stol på blocket för en femhundring som såg jäkligt fräsch ut, men självklart var den redan såld...:(
Hjälp någon??

Sen var det ju det där med Sista Minuten också...
När ska priserna rasa?
Räcker det med att skolan börjar?
Vi SKA komma iväg iaf...

Bye so long

1 kommentar:

  1. Vi har en Akta Graco Duoflex xtp, kan rekomendera den. Om det är förra årets modell kan ni säkert hitta den billigare. Dom byter ju ut färgerna nu.

    SvaraRadera