torsdag 10 april 2008

Grattis Ellioth, en hel månad idag :)

Det känns helt sjukt att det var en månad sedan jag åkte upp till förlossningen...
En månad sedan jag hade så ont att jag var helt säker på att jag skulle dö.
En månad sedan jag fick upp honom på bröstet.
En månad sedan jag träffade honom för första gången...
En sak som är säker är att den dagen var den bästa i mitt liv!

Nu känns det som att jag alltid känt honom, som att han alltid funnits i mitt liv. Jag skulle inte klara mig en endaste dag utan honom...


Jag är helt galet förälskad i den här lilla killen <3









1 kommentar:

  1. He he, gud så gullig, känner igen det där skrattet, Ebba får till det riktigt bra nuförtiden. Man börjar få mera respons och man märker att dom hänger med mera. Grattis Ellioth, 1 månad =)!

    SvaraRadera