lördag 19 april 2008

En perfekt lördag...

...Ja, nästintill iaf. Har hunnit med så mycket och det gillas när det är helg!
På förmiddagen tog vi oss en sväng ner på stan. Testade lite fina prylar på lillfisen :) Jag hittade en rosa body till Ellioth (Fem myror är fler än fyra elefanter), men Mange blev tokig på mig så det var bara att lägga tillbaka den, FASEN! Nåt rosa kan han väl få? Nahej, tydligen inte...:(
Kl 16 var det beställt grillat på Nissevägen 4 så vi tog med oss Fanny & Julle dit och det blev trevlans...Lite lekpark på det och då anslöt även Jakob.

På kvällskvisten mötte vi upp fam. Juliusson/Dorch på Maxi för att inhandla lite godis till kvällen...I kassan var jag tvungen att visa leg på mina 2.8:or öl som jag köpte, haha...Och killen i kassan: "Tyvärr får jag inte sälja till barn under 30..."...Haha, han hade nog inte alla hästar hemma :P
Blev sedan en trevlig kväll i vår soffa med lite tv och bärpaj...Lillfisarna sov gott som vanligt!

Vi har så himla kul med er lilla familj (Juliusson/Dorch)...Så skönt att bara "vara"!
Det får sätta punkt för ikväll, tack & godnatt :)

Lillfisen testar galsögon på stan :)

Lånar Julles kepa i lekparken <3

Jullebus i lekparken!

Mange myser med Jullebus...Haha, en utelåst Jakob...

Mange smörar för Fanny, hmmm ;)

1 kommentar:

  1. Tja, ska ni ha dop?? Börjat planera, vet ni när ni ska ha??

    SvaraRadera