onsdag 5 mars 2008

Packa, packa...

"packa klart bb-väskan för imorgon kommer han!"
det var vad mange sa åt mig igår :)

men än är ingen bebis här, och bb-väskan är inte färdigpackad!
man får några sms om dagen av oroliga människor som undrar om han kommit ut än, men icke...den 29:e mars har jag sagt!
jag kommer bli igångsatt den 28:e och så kommer han dagen efter, lita på det!
jag tror han kommer vara 53cm lång och väga en bit över 5 kg :S AAAAJ!


tippat: (BF 14:e)

5:e mange
8:e jonas
10:e elin
29:e jag
vad tror ni???



ska ner på ikano och skrika lite på killarna på telenor...min mobil har varit cp sen i fredags! hux flux kan jag inte skicka sms eller ringa på ett par timmar, och det funkar ju verkligen inte just nu! "dumma, gravida kvinna..." kommer de tänka när jag går därifrån, men det är just precis vad jag är. höggravid dessutom! jag måste kunna använda min mobil 24/7 ifall det skulle hända något...och när lillplutten är ute måste jag kunna skicka massor sms och mms ju!


sen måste jag ju få klaga lite mer...
har tagit för vana att åka ut till mamma & pappa i ljungsbro och äta lunch där vilket är kanon! MEN jag får magsår i bilen påväg dit...folk i den här stan kan verkligen inte köra bil! det värsta är att de inte kan hålla hastigheten. fine, är det 50km som gäller, kör 70, det gör inte mig ett skit! men är det 90km som gäller får man fasiken ta och hålla den hastigheten också! och vågar man inte det börjar det kanske bli dags att lämna in körkortet!?
sen är det ju inte bara hastigheten som är problemet, utan de genar i rondeller, håller inte avstånd osv...BLÄ!


sen det här med telefonförsäljare (vadå:)?)...
man ringer inte till folk kl 9 på morgonen, iaf inte till gravida kvinnor för de sover vid den tiden! nu tvingades jag bli jätteotrevlig mot en stackars liten kille igår...Förlåt!
senare ringde det även en hem till mamma & pappa på eftermiddagen och även han fick sig en skopa efter mitt otrevliga uppvaknande på morgonen :P


nu ska jag göra mig iordning för lite lunch i ljungan igen...byebye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar