söndag 2 mars 2008

Helgen som varit...


Vissa dagar har man ju mer energi än andra,
just nu har jag ingen energi alls...
Allt känns bara så tungt och mitt humör har blivit cp,
tänder till för minsta lilla...

Vaknade upp i lördags med en dunderförkylning IGEN, jag fattar inte? Jag och helger betyder tydligen förkylning :( Mange är ledig= Jag förkyld...suck.
Tog mig upp ur sängen för att sätta igång med lite städning. Dammade lite och sen var jag helt slut...Mange fick ta resten och innan vi skulle iväg på middag hos mamma & pappa fick jag rycket på honom, karln kan verkligen inte städa!
Han kom undan med kommentaren: "jag ser inte skit på samma sätt som dig..."
Åh, ville bara döda :P
Sen fick jag ett till ryck till maten i Ljungsbro...Vippade ut min läsk (med flit), slängde nästan sönder en ljusstake (men bärgade mig) och sprang upp på "mitt" rum och somnade...Lika bra var väl det!


Sen blev det söndag...Slapp förmiddag som sedan avslutades med en eftermiddag hos familjen Fristedt/Fors då de hade kalas. Bror fyller imorgon och Anna idag...!
Svingod mat & tårta, Anna-Carin är så grym på att fixa och dona inför kalas! Skulle vilja vara som henne...:(
Efter det blev det Ljungan igen för en permanent, så jag är numer pudel :)
På kvällskvisten kom mitt humör tillbaka, sen surade jag och missade typ hela Wallander...


Åhhh Ellioth kan du inte komma ut nu?
Jag börjar bli otålig...

Pippi-plåster gör susen...Tur att de finns! (efter ett av utbrotten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar