måndag 3 mars 2008

IKEA


Måste börja med att beklaga mig lite...Fy fan vad trött jag blir på folk som stirrar på min mage, DAMN IT! Man ser ju vad de tänker liksom...
Idag när jag satt på IKEA och åt en glass stod det en gubbe vid ett bord mittemot soffan där jag satt. Plötsligt säger han:
"Jag är ingen läkare...Ja, jag är ingen läkare så du vet det. Så det är ingen idé att du föder nu..."
Hallå? Skulle det vara roligt eller?
Sluta glo, jag är faktiskt 24 år snart och ja jag är höggravid!
Tack, då var det överstökat...!


Var till barnmorskan imorse...Mina värden är mycket bättre vilket känns skönt! Sen håller hon fortfarande fast vid att det är en stor bebis där inne, han väger tydligen ca 4 kg nu...(Hjälp? Ska jag klämma ut en 5kilos-bebis?)
Aja, ut ska han ju...


Därefter åkte jag över en sväng till Johanna & Melle. Melle och jag tog lite siesta på soffan innan Johanna och jag bestämde att vi skulle fara till IKEA...Så vi klämde in allt i Peugeoten, med två rövar upptryckta i framrutan, och for ut till Tornby :)
Inhandlade "havandeskapsolja" för 190kr (hoppas det är värt det och att jag inte får fler bristningar) och en tröja till lillkillen i magen! Sedan blev det lunch på Linds, bakad potatis med tonfiskröra...MUMS!


Nu ska jag nappa lite för sen blir det en fika med Johanna L nere på stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar