måndag 17 mars 2008

Ny vardag...

..Läste Lindas blogg och måste göra detsamma och GRATTA LINDA & RIKARD TILL DERAS EBBA som föddes samma dag som Ellioth! Deras lilla prinsessa vägde 3880 gram och var 51 cm lång!! Såååå söt!
GRATTIS!
Här börjar vi komma in i vår nya vardag...Man har verkligen bytt prioriteringar och ingeting blir oftast som man tänkt sig.
Kom på mig själv häromdagen att jag inte ens kollat mig i spegeln innan jag gick utanför dörren.
Jag vet knappt vad jag har för trosor på mig och saker försvinner hela tiden, men jag gillar´t!
Vi har ju änsålänge (peppar peppar) en så himla snäll lillkille...Han sover, bajsar, kissar & äter <3
Han har lärt sig skrika lite, vilket mer låter som ett pip, men det utnyttjar han inte ofta! På nätterna gnyr han lite och kör med munnen som en liten fågelunge för att visa att han är hungrig, han öppnar knappt ögonen utan sover igenom amningen också.


Helt sjukt hur man kan få så starka känslor för någon så himla snabbt...Ellioth fyller en vecka idag och jag skulle absolut inte kunna tänka mig ett liv utan honom! Älskar honom något fruktansvärt <3
Man älskar allt han gör...Tom med när han kissar sig själv upp i håret och ansiktet så vill man bara pussa ihjäl honom...Ahhhh!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar