fredag 23 november 2012

Växfas

"Åhhh vilken vacker gul tröja du har fröken!"
(Tack, jag har fuldag!)

Hemsk, HEMSK natt! Elton fick en hostattack och vaknade av den vid 01.30-tiden och då tyckte han att han skulle sova mellan mamma och pappa istället. Han kom dessutom på att han var hungrig så en flaska välling tillreddes (första gången sedan han var tre månader som han ville äta mitt i natten:)). 04.30 drömde Ellioth mardrömmar och vi studsade upp ur sängen av hans gap. Mange sprang in till honom och kröp ner bredvid. 05.00 vaknade han igen och gapade: "Flytta på dig pappa, jag får ju inte plats!" och så fick Mange krypa ner i Eltons säng istället. När klockan ringde vid 06.00 vaknade Elton-smilkråka bredvid mig och det första han sa var: "Jag är hungrig, ge mig välling!"! Snacka om att den grabben är inne i en växfas :)

Jag är aptrött och har huvudvärk men vad gör det när det är fredag, solen skiner och jag poppade Zumba-låtar i bilen imorse? Inget! Dessutom är jag ju hos mina goa 6-åringar i skrivande stund <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar