söndag 29 juni 2008

Bakiiiiis kanske?

Utekvällen igår blev hellyckad,
Vi dansade så svetten sprutade,
åt kebab så vi trodde att vi skulle spricka,
gick hem innan kl 3 (!) och skrattade tills vi låg dubbelvikta på marken...
(Jag hittade ju en IGELkotte...)

Idag är det inte lika roligt,
känner mig seg & lite illamående,
fattar inte vad jag gjort för att förtjäna detta :)?

Nu ska jag försöka rycka upp mig,
packa ner det sista inför "flytten" till Ljungsbro,
snygga till mig en gnutta
& sen väntar Mc Donals...Jihaaaa!
Sånt tillhör liksom...

Efter följande bilder börjar då bloggtorkan för ett tag framöver!

1 kommentar:

  1. God förmiddag! Tråkigt att vara bakis. De är nog bland det värsta man kan vara. Usch! Men jag hoppas att du hade en lyckad och rolig kväll. De tycker jag att du behöver med tanke på den anonyma j**eln som har skrivit så elaka saker. Fya! Inte roligt att läsa fast jag inte känner dig. Jag ska inte lägga mig i men jag hoppas att du skjuter det ifrån dig. Ha en bra dag! Kram Sara (www.boddanslilla.blogg.se)

    SvaraRadera