måndag 9 juni 2008

120

Då var det måndag & helgen flög förbi i 120 IGEN...åhh!
Det är så mysigt att ha jordens bästa pappa hemma hela dagarna ju...

Men livet har verkligen fått en mening nu, varje dag!
Det är helt underbart att vakna upp varje morgon till en kvittrande bebis,
man ser verkligen fram emot varje ny dag!
Ellioth var verkligen vad jag behövde...
Jag trivs så jäkla bra med mitt liv nu,
jag har allt jag någonsin önskat mig.
Jag känner att jag kommit dit då jag inte söker något längre,
jag kan sätta mig ner nu och bara njuta.
En utbildning och ett par ungar till,
ett hus med en stor tomt där de kan leka,
sedan är allt fullbordat...
Jag vet att jag kommer komma dit,
för jag är redan en bra bit på väg...

Sen finns det ju bitar som gör en ledsen,
men det går ju att göra någonting åt...




Jag älskar min familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar