tisdag 26 februari 2008

Tjoooo

Är så sjukt besviken på en viss person,
men dåliga saker leder till bra saker ibland!

Skulle ju ringt Storken igår för en tid idag men jag kände mig besviken på dem också, så jag sket i det! Men fick gott och väl ta och lyfta luren idag istället för nu är mina fötter som korvar. Jag själv oroar mig inte så mycket, mest Mange som gör så jag får gå dit för att stilla hans nerver :)

Börjar bli sjukt trött på att vara gravid nu...Det är såå tungt. Man kan inte sitta skönt, inte ligga, inte andas...Kanske ska ta och fråga vad som krävs för att man ska bli igångsatt?


Igår fick Mange hoppa in extra på O`Learys...Då tittade Johanna & Melvin förbi och "tog hand" om mig :) Tack tack för en trevlig kväll!


Nu ska jag åka till Ljungan och käka lunch...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar