fredag 29 februari 2008

I feel love!

Helt underbar dag igår ju, MASSOR SOL och underbara vårkänslor!

Jag slängde på mig leggings och linne, sen barfota i mina vagabonds (tygisar), UNDERBART!

Det var inte jättevarmt men det funkade för en tur i Peugeoten och sväng med pappa i bussen...


Helt sjukt vad lite sol kan göra. Jag kände lyckorus nästan hela dagen och slängde ut kärlek till både höger och vänster :)

Började längta helt galet mycket till sommaren också...När det är varmt ute, man sitter i ett linne och ett par shorts, feta brillor och käkar massor glass! Gahhh!

Och denna sommaren kommer jag ha en liten guldklimp nerpackad i en barnvagn också, kan det bli bättre? Definitivt NO!


Lilleman där inne verkade också känna av våren & solen. Han var mest galen hela dagen och lekte med mina händer på magen <3Jag har en lillkille i magen, det är tänkt att han ska heta Ellioth, men jag känner honom inte och jag har ingen aning om hur han ser ut. Jag kommer älska honom något sjukt mycket och jag ska ta hand om honom och finnas där för honom hela livet...Damn :P

..Och idag går jag in i v 39 vilket betyder att det är exakt två veckor kvar till beräknad förlossning, han kan komma närsom men han är senast ute om fyra veckor! Galna känslor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar