måndag 12 maj 2014

Många bollar i luften

Godmorgon världen!

Jag är ju en person som gillar att ha många bollar i luften men de senaste dagarna har det blivit lite väl mycket, något som kändes när jag vaknade imorse. Förra veckans beslut som skulle tas resulterade i att hjärnan gick på högvarv 24/7. Jag skrev examensarbete på det och hela helgen har inneburit jobb på Vildmarkshotellet. Innan jag igårkväll pillade lite med uppsatsen för att skicka den till handledaren inför dagens handledning duschade och sövde jag barn, och innan dess klämde jag in ett pass zumba. Det var en slagen hjälte som imorse slog upp sina blå med en extrem huvudvärk, pussade familjen hejdå och kröp ner i sängen och sov en timme till. Det var jag värd innan jag satte igång med examensarbetet igen innan jag vid lunch styrde mot Norrköping för handledning. Nu sitter jag på tåget hem och den där huvudvärken har slagit till igen. När ska jag inse att man ibland måste tacka nej till saker för att råda om sig själv lite också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar