lördag 1 november 2008

Tuppe är uppe.

Uppe med tuppen,
och jag är faktiskt pigg för en gångs skull.
Har sovit så himla bra inatt,
och imorse,
även att Ellioth sov mellan oss då.
Är så sugen på att träna,
men jag har bestämt att tre pass i veckan räcker
och dem har jag ju redan avklarat.
Längtar tills måndag,
då blir det gym.
Tisdag vattengympa,
och torsdag (vilket är mest efterlängtat) Easyline igen :)

Pappsen ligger och sover,
det är han värd.
Eller halvt...
Jag kommer inte få sova ut imorgon heller för Mange ska jobba ikväll,
vilket gör att jag måste ta Ellioth imorgon också...
Men det gör inget,
älskar den pojken så mycket att jag blir pigg och glad bara av första anblicken av honom!!

Nu ska jag gå och busa med min lilla solstråle,
som just nu sitter och suger på en filt,
vad han nu ser för nöje i det :)?
Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar