söndag 3 september 2017

Fegisar

Vet ni vad det värsta jag vet är? Det är människor som inte vågar stå upp för sig själva. Eller som inte vågar stå upp för andra. Som lever i lögn, som målar upp falska bilder. De flesta brudar är sådana. Fegisar! Enda gången de törs är bakom "anonyma" inlägg på nätet. Tänk om alla varit män, eller som mig, pojkflicka. Herrejävlar vad världen hade sett annorlunda ut då! Och satan i gatan vad skönt det hade varit att slippa att höra alla brudars gnäll bakom andras ryggar!
Det är just för detta som jag får så mycket skit, för att jag vågar säga vad jag tycker! Men jag tar gärna det, för jag kommer för alltid stå upp för mig själv! Nog om det, för nu...

Majgad vad jag fått känna att jag lever idag. Inte nog med halsontet och feber, varenda liten del av kroppen har värkt. Det var nästan så jag tog en tripp till sjukhuset för en röntgen för att se att jag var hel... Det känns liksom som jag brutit både armar, ben och bröst. Vid magen känns det som att kroppen är delad. Men det var det så klart värt för Actionrun var sååå kul!

Har haft min egna lilla husdoktor som tittat till mig idag ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar