söndag 6 mars 2011

Kalas!

Förmiddagen blev det då inte mycket av då M och jag sov i skift. Jag sover ju som en kratta om nätterna och måste verkligen ta tag i den biten och ringa vårdcentralen men när ska man ha tid med det? Tid att ringa dit har man bara när man är riktigt sjuk och ligger hemma på sofflocket och det är inte riktigt vad jag sysslar med när jag "bara" lider av sömnbrist! Men någon dag ska jag försöka ta mig lite tid...

Eftermiddagen bjöd på kalas hemma hos storebror med fru (båda fyllda dagarna efter varandra) med goda pizzor och tårta! Grabbarna (och vi) röjde järnet i kusin Albins rum, sålänge Dexter (stor hund!) var utelåst på baksidan :) Ellioth fick vi lura med hem då han hade så roligt att han gärna hade velat stanna i timtal! Varje gång förundras jag över hur stora brorsans grabbar blivit... Det var inte längesedan jag satt och höll en förtidigt född liten Oscar i famnen och idag går han väl andra året på gymnasiet!? Och Jonatan var inte heller längesedan jag hjälpte till att byta blöja på!? Eller jo, det var nog ett par år sedan iaf då han väl går sista året på högstadiet!? Och Albin känns det som jag var och välkomnade till världen typ igår, men han är 7 år och går i första klass. Om livet fortskrider i den här takten sitter jag väl snart och gråter över att sista grabben har flyttat hemifrån :S Hjälp!

Nu har jag skrivit ut lite papper till morgondagen då jag ska på anställningsintervju och gruppaudition på Kolmården. Det ska bli lite spännande då audition låter som om vi skulle framträda med våra egenkomponerade djurvisor typ :) Men innan jag far dit är det skola som gäller mellan 8-12. Med den informationen säger jag nu godnatt! Men visst ska jag försöka hålla ögonen öppna genom Solsidan!

Glad vårgrabb!

1 kommentar:

  1. Åh vad glad jag blir - tack!

    Jag ser ju så sjukt illa, så ända tills du kom riktigt nära så tänkte jag "hm, den där söta tjejen känner jag igen", därför lät jag nog lite förvånad när jag väl insåg att det var du :-) Vad brun du var förresten! Såg ut som att det var du som precis kommit hem från Thailand ju...

    Kram!

    SvaraRadera