måndag 15 november 2010

I'm a good wife :)

Detta var vad min man fick av mig när jag kom hem från skolan, en bukett med 20 rosor! (färgens betydelse är irrelevant, jag älskar vitt!!)

En sån dag... Imorse hann jag med lite här hemma. Plockade iordning, tvättade en maskin tvätt och läste tidningen :) Efter lite grupparbete på universitetet svängde jag förbi Maxi och handlade hem lite nödvändigheter till veckan och så stannade jag ju även i blomsteraffären för att överraska min älskade med en bukett rosor. Han blev jätteglad och lät mig plugga i lugn och ro i en timme:) Sedan fick jag springa iväg och hämta Ellioth på dagis, vi drog fötterna efter oss och busade påvägen hem. Nu har vi nyss intagit middagen och nu har jag satt mig för att plugga igen:( Snart nattning av kidsen, och av mammsen också för imorgon är det ett examinerande seminarium klockan 8...

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar