söndag 10 september 2017

Jobbet är inte livet

En vecka sedan, konstigt. Lite abstinens. Det finns ju rätt mycket att berätta om livet, även om vardagar nästan till 100% består av jobb och att lämna, hämta, utfodra barn.

Denna vecka svischade förbi. Två dagar tillbringades på annan ort tillsammans med alla fina kollegor. Grymma föreläsningar på det som jag verkligen uppskattade.

Har dock dragit på mig en jävlig och seg förkylning. Var riktigt dålig i veckan men helgen har varit hemsk. Som att jag blev sämre när jag fick vila. Knäppa kropp. Skulle behöva sjukskriva mig imorgon men det går verkligen inte så jag får kämpa på!

Om en vecka går jag på en tävling och den resan måste ni ju få hänga med på. Jag får dock avsluta lite tidigare då min operation är tidigarelagd... Mer om det...

Nu lite mys på soffan innan jag stupar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar