lördag 27 maj 2017

Löper vidare

Är bloggen påväg i graven tro?

M jobbade idag så jag tog med mig grabbarna på utflykt. Vi började med lite snabb shopping i Tornby innan vi köpte med oss mat från Mc D vilken vi intog på en rastplats längs vägen. Därefter åkte vi mot Motala där vi strosade runt i hamnen och lekte och fikade i en jättemysig lekpark. När vi senare kom hem insåg jag tråkigt nog att jag förlorat min favvotröja. Jag tappade troligtvis den när jag drog vagnen (den hängde på handtaget) lite från sidan och samtidigt höll Elvis i handen. Min fantastiska lärarstudent ryckte ut och letade efter den men utan att finna den. Men hur fin gest? Tack ❤️

När jag kom hem tog jag en BCAA i solen innan jag gav mig iväg på en löptur. Det blev mitt hundrade pass för iår och det firade jag med att klara springa 6 km! Whooop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar