torsdag 24 juli 2014

En dag på stranden och i goda vänners lag


Lilla livsnjutaren Eklöf <3

Imorse fick jag hänga mig över toaletten när jag vaknade och tänkte att dagen var körd. Stoppade i mig Losec och Lergigan och toppade det med en skål fil, och kort därefter mådde jag mycket bättre. Hela familjen packade och åkte till Varamon och väl framme kom illamåendet igen. Jag tryckte i mig min lunch i form av en baguette och så mådde jag bra igen. Det är helt hopplöst för mig att bli hungrig alltså, imorgon är det jag som äter hela tiden! Vi fick senare sällskap av Elma och Denis som sedan även följde med oss hem. Grabbarna körde och köpte virke (M såg bärhjälp i Denis) och jag och min älskade Elmut uppdaterade oss om allt som hänt sedan sist <3 Det blev även en härlig tacokväll som avslutades precis nyss! NU är jag helt slut och ska sluta mina blå för att orka med morgondagen! Kanske får jag frukost på sängen (så jag slipper kliva upp hungrig...)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar