onsdag 14 augusti 2013

Den svenska sommaren är här!

Alltså den här dagen... Är det nu den svenska sommaren är här på riktigt? På 20 minuter hann jag uppleva stekande sol som övergick i spöregn och sedan åska, för att sedan bli stekande sol igen. Hellre att det växlar såhär än endast regn i och för sig, men åskan klarar jag mig bra utan! Dock blir jag mer modig för varje åskoväder... Idag gick jag ur bilen in i två affärer och ut igen trots att det blixtrade och smällde nästan samtidigt! Jag var dock så rädd att hjärtat höll på att hoppa ur mig, men jag gjorde det! Framsteg...!


Efter jobbet var jag hos min Elma som är sjuk den stackaren <3 Där bjöds jag på god mat, ja jag fick till och med med mig lådor hem :) Tydligen måste man äta för att visa att man uppskattar maten (på balkan) annars är man oartig, så det var ju tur att det var gott :)!

Nu ligger jag äntligen i sängen efter att ha styrt upp allt inför morgondagen! Mange reser bort medan jag för första gången ska lämna på nya förskolan. Efter deras vistelse där åker vi till gamla förskolan och tar farväl, på riktigt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar