onsdag 6 april 2011

Too much!

Alldeles för mycket i skallen, alldeles för mycket att hålla reda på ensam. Igår kändes det som att jag höll på att drunkna i allt plugg och allt jag måste hålla reda på. Inatt drömde jag att att jag blev fast i en landgång som föll i vattnet, den började fyllas med vatten och det fanns ingen väg ut... Hmm? Jag är trött som ett as hela tiden, fet som en elefant och behöver komma igång med träningen igen men finner inte ens fem lediga minuter... Det blir troligtvis lungröntgen för prinsen idag, han har fortfarande feber och inatt var den nästan uppe i 40 igen :( Och ont verkar han ha för så fort han skrattar går det över i storgråt...Mitt hjärta värker...

1 kommentar:

  1. Alicia hade feber i mer än 1 vecka när hon hade sin lunginflammation! Hoppas han blir bättre snart!! Kram

    SvaraRadera