tisdag 21 juli 2009

Blä!

Jag kröp ner i sängen sen iaf, efter att Mange dammsugit hela sängen och bäddat rent. Men inte kunde jag sova för det utan vaknade hela tiden av mardrömmar att det kröp tvestjärtar överallt...När jag äntligen lyckats somna, jo, då drar dem självklart igång ett agregat utanför som dånar värre än stans motorcyklar tillsammans. Man tackar! Vem fasen planerar in att de ska tvätta taken kl 7 på morgonen på vår semster? Suck.
Jag måste verkligen flytta. Okej att grannungarna faktiskt inte hörs alls längre (tack!) men tvestjärtar, agregat och så en granne som kedjeröker inne, och tydligen ut genom fönstret så vi inte kan ha öppet...Nej, nu får det räcka!
Ge mig pengar så jag kan köpa ett hus (som ska isoleras från ljud, röklukt och äckliga tvestjärtar!)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar