tisdag 14 februari 2017

Inget annat än stress

En "skjut-mig-huvudet-dag"... Vårdcentralen på morgonen. Lite bihåleinflammation till hörselgångsinflammationen. Penicillin. Till jobbet och hoppade direkt in på lektion. Direkt efter lektioner ner på stan för utbildning. Då fanns det såklart inga parkeringar så även att jag åkte i god tid fick jag springa för att hinna i tid. Utbildningen slut vid 17 och då rusade jag till Forex och växlade lite pengar så jag har till taxi och färja när jag anländer Thailand (resten tar jag ut i bankomat där, Forex är ju rånare). Skyndade hem, tog en macka och skrev arbetet till torsdagens handledarutbildning. Sövde Elvis vilket tog nästan en timme. Bytte om för att åka till gymmet för en promenad på bandet. Tog solariet först och insåg efteråt att klockan var 21 och gym kändes för sent. Åkte hem istället. Under den timme jag var borta för att sola pratade jag med Emma hela tiden. Hon följde mig i solariet och jag henne i duschen ❤️

Nu äta något och sedan stupa i säng... Dagens fröken fick massor kärlek 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar