måndag 27 juli 2015

Väntans dag

Vi tog oss till Gröna Lund ändå idag. Det var mulet och regn när vi vaknade och vi började fundera på någon inomhusaktivitet istället men då sprack det upp och vi valde Grönan ändå. Tydligen tänkte resten av byn likadant... Vi köpte åkband. Jag åkte två attraktioner, 160 kr/ attraktion då... Barnen gjorde fem åk. Ja, det var galna köer... Kortaste kön var nog till Vilda Musen, 50 minuter... Jo, men vi gav upp och hoppade på Djurgårdsfärjan. Dock åkte vi inte hela vägen hem utan stannade på Vapiano i Gamla stan. Det tog 50 min innan vi fick bord och ytterligare 35 min innan vi fick mat. Så ja, vi har spenderat dagen med att vänta, vänta och vänta... Sammanfattningsvis har det ändå varit en bra dag, jag älskar att vara med mina grabbar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar