fredag 26 juni 2015

Sommarlovs-mode

Jag har gått in i någon form av "sommarlovs-mode" och orkar liksom inte anstränga mig mer än nödvändigt...Och där kommer liksom bloggen i kläm...

Jag fotade inga Ullareds-fynd igår, bortsett från en dyna till vagnen och storkillarnas kläder, men det kommer ett inlägg snart, jag lovar!

Igår tog hela familjen sovmorgon innan M for till jobbet strax innan 10. Då tvättade jag lite och roddade kids och vi lunch när jag stod och stekte pannkakor kom "belöningen" för allt vardagsslit i form av ett paket från Zara :)
Strax efter lunch kom Josse och Kelle och de stannade och lekte hela eftermiddagen, supermysigt! Vi fick även spontanbesök av Therese, Jonas och Casper!

När M kom hem satte vi igång med städningen. Vi hjälptes åt så det gick snabbt och smidigt! Därefter gjorde jag ett snabbt ärende i Tornby och när jag kom hem bjöds jag på middag! Sedan satte allt roddande med kidsen igång igen... Duscha, klippa naglar, söva osv...

Igår blev vår lilla köttbulle 5 månader <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar