söndag 1 oktober 2017

Botox

Jag lever och krigar på med jobb, familjeliv, träning och diet. En gång kommer det fuskas under denna diet och det var i fredags. Jag var på galej, Oktoberfest, med mina fantastiska kollegor och vi hade galet kul. Igår mådde jag dock som jag förtjänade men det var det verkligen värt!

Idag har vi varit ute i skogen och plockat svamp hela familjen, supermys! Därefter drog jag till gymmet och gjorde veckans värsta pass. Slaktade verkligen röven och kan knappt gå. Åkte hem och preppade matlådor och nu ska barn nattas innan alla kvällbestyr kan börja...

Imorgon ska jag göra ett ingrepp under narkos och jag är så fruktansvärt nervös. Jag ska få en botoxinjektion där botoxen faktiskt kommer användas för det den egentligen är till för, muskelavslappning. Förhoppningsvis kommer jag må så himla mycket bättre efteråt och slippa värk! Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar