onsdag 28 juli 2010

Sömn, vad är det?

Dåligt med bloggande igår, jag vet, men efter vårt finbesök for jag
till stan och fikade med en god vän! Egentligen hade jag ingen ork men
Mange bokstavligt knuffade iväg mig då han tyckte jag behövde lite
egentid :)

Gosh vilken natt, inte en blund sömn! Imorse när jag skuffat ihop
ungarna lite (se bild!) så kunde jag iaf ligga skönt en stund, tills
lillebror rullade iväg och jag hamnade i "sparklinjen" igen! Nu är
det slut på att ha ungarna i sängen, det funkar verkligen inte! Elton
har fått sova hos oss nu för han har haft hög feber och varit
gnällig medans Ellioth kommer och smyger in utan någon speciell
anledning! Så ikväll får Elton sova i egen säng och kommer Ellioth
in leder jag tillbaka honom! Sura föräldrar (man blir det när man
inte får sova!), sura barn! Glada föräldrar, glada barn!

Idag har Ellioth bestämt att vi ska åka till mormor och morfar och
cykla så så får det bli! Så skönt med såna här oplanerade dagar
också, på måndag börjar vår papps jobba igen:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar