torsdag 18 december 2008

Morrn!

Tidig morgon,
men jag är hur pigg somhelst...
Antagligen av nervositeten!
Här har man fött barn,
och så blir man själv som en liten bebis när det kommer till krita.
Tönt är jag,
jag vet!
Men jag tillåter mig vara det då!

Till er som undrar,
nej, jag tar inte ut staven för att börja bebisverkstad...
Jag plockar ut den för att den inte fungerat något vidare alls!
Har haft mens nästan konstant i ett halvår,
borsett från sista månaden och några dagar där innan,
så nu får det nog bli minipiller igen...
Även om den funkat sista månaden,
och kroppen ställt in sig,
så är det inte värt att riskera att testa ha dne kvar
och ha mens hela tiden i Thailand!
Sen i framtiden får man ju se,
klart Ellioth ska få ett syskon,
eller två :)

1 kommentar:

  1. Jag har också p-stav, jag hade också mens typ första halvåret men efter det har man knappt nån mens alls. Men jag hatar allt som har med preventivmedel att göra, kroppen blir ju helt kokkko, det kan ju inte vara bra...haha!

    SvaraRadera